maanantai 7. joulukuuta 2009

"Ruma ankanpoikanen vai pelkkä tyhjä ulkokuori?"

Tullut ensimmäistä kertaa elämässäni kuunneltua Antti Tuiskua. Koko viime yönkin soi kännykästä biisit uudestaan ja uudestaan.

Olen tänään miettinyt kovasti kuka olen ja mitä musta tulis. En ole vielä päässyt mihinkään lopputulokseen.
En edes tiedä mitä tarkoittaa lause "kuka olet". Miten silloin voi selvittää, kuka on? Tarkoittaako, että jos tietää kuka on, niin tietää mistä pitää ja mistä ei? Vai sitä mitä haluaa elämällään tehdä? Vai jotain aivan muuta?

Tekisi mieleni vain kirkua. Itkeä, huutaa ja raivota. Samalla kuitenkin oloni tuntuu turralle.

Tuntuu, että olen aivan yksin. Ilman ystäviä. Ilman perhettä.
No, jos näin on niin itseppähän olen heidät pois häätänyt.

Samalla kuitenkin, kun olen ihmisten seurassa, tunnen oloni yksinäisemmäksi kuin koskaan.

Kunpa olisi joku jolta kysyä asioita. Joka voisi selittää asioita, joita en itse ymmärrä. Tällä hetkellä vain vieläkin tuntuu, että aikuiset lähelläni ovat enemmän hukassa kuin minä.

Mitä teidän mielestä tarkoittaa tai pitää sisällään sen, että ketä olette? Auttakaa, en taida selvitä tästä ilman apua.

2 kommenttia:

hopealusikka kirjoitti...

Sä et ole yksin, me kaikki ollaan täällä sun tukena ! <3

Tiedän, ei paljoa oloa paranna, että ruudun toisella puolella on joku, joka sanoo välittävänsä, vaikka ei edes tunne. Mutta silti, me kaikki välitämme sinusta :) <3

isohali ja rutistus, sä selviät !

Läski keijukainen kirjoitti...

kiitos<3

Auttoi jo hyvin paljon<3

Iso rutistus takaisin<3