lauantai 5. joulukuuta 2009

Ahdistus

Tämä päivä taas on mennyt niiiiin perselleen, kuin olla ja voi. Tullut syötyä ruuaksi perunamuusia pieni kauhallinen(siinä on vain jäätävä määrä voita joten hyihyihyi!!!!) ja neljä pientä lihapullaa. Aivan liikaa. Ahdistaa tuo kaikki ruokamäärä. Lisäksi söin kourallisen sipsejä.

Tänään meidät mieheni kanssa kutsuttiin ystävämme luo saunomaan. En ole sen jälkeen, kun näin läski olen niin suostunut menemään kenenkään muun kun mieheni kanssa saunaan, joten tälläiset kimppasaunomisideat ahdistavat
minua suuresti!!
Menin sitten idioottina suostumaan menemään saunaan. Menin sitten pitkästä aikaa jopa mieheni kanssa saunaan, ilman pyyhettä jopa, ja sitten kun yritin mennä pesemään tukkaa niin tuli pelkkää kylmää vettä. Olin että whatta hell, miks täältä tulee vaan kylmää? Ja sit ruvettiin totee, et näin isoon kroppaan menee niin paljon vettä, että se oli loppunut kesken sitten. Olin jo vähän, että kiitos, haistakaa paska.

Lisäksi sitten tämän ystäväperheemme lapsi poukasi pesulle samaan aikaan, kuin minä ja rääkäisi, että toivottavasti hänellä ei sitten aikuisena ole noin LÄSKEJÄ REISIÄ. Hän on kuuden vanha. Lasten suusta se totuus kuuluu.

Miksen voi itse tehdä itselleni kauneusleikkausta? Voisin jopa kauniiksi tulla sitten..

"Tuttavaksi jäi paniikin tunne,
ETTÄ en oo kukaan, en ees olemassakaan
Lakkaamatta etsin pelastajaa
Käytössä Mulla ollut aina joku, Jota Rakastaa

Pelko päivät soi, mä ootin
hetkeä, kun jäisin yksin
Hahmotonta, kasvotonta
Mustaa vuotta Liian monta

En kiinni meihin jäänytkään
ja sittenkin voin hengittää, Ilman sua
Mä jään, pysähdyn ja mua ei kanna Toiset Enää

Seurana on vain vieroitusoireet
Kaikkialla, ympärillä vieläkin sut nään
Sade saattaa sua, kun tulet vastaan
Viiman voin vieraaksi Ottaa sua Enää en

Pakkomielteisesti meitin,
Missä kokoontuu ja Ootko yksin
Hahmotonta, tarpeetonta
vuotta hukkaan Liian monta"
-Antti Tuisku- Hengitän-

Ei kommentteja: