torstai 3. joulukuuta 2009

Menin sitten kioskille.

Seisoin pari minuuttia tuossa ulkona pelkässä aamutakissa. (olen ollut kipeänä enkä saanut aikaiseksi pukea päälleni). Sitten jalkani veivät suoraan kioskille, ilman että edes tajusin sitä kunnolla. Tällä kertaa myyjä latoi eteeni 300g pussin estrellan manhattaneita. 530kcal/100g. Lisäksi 200g fazerin sinisen, 545kcal/100g sekä 200g fazerin hasselpähkinälevyn 560kcal/100g.

En tiedä kumpaa vihaan enemmän. Itseäni vai myyjää, joka lukee ajatukseni ennen kuin itse edes tiedän niitä.


Minut tuntien, nämä kaikki mitä ostin on syöty seuraavaan tunnin sisään. Katson televisiota ja huomaamattani taas kaikki on syöty.
Tuntuu, et mä teen kaiken näköistä itseltäni huomaamatta.
Mutta positiivista on se, että osaan oksentaa nuo ilman että tuntuu kurkussa inhottavalle nuo puoliksi sulaneet sipsit.

Mikä mua vaivaa?! Ihan oikeesti!?!

2 kommenttia:

njfgng kirjoitti...

Nenä pystyyn ja huominen päivä on uusi ja uudet mahdollisuudet :p Eli toivottavasi tämä päivä menee sinulla paremmin. (:

Läski keijukainen kirjoitti...

meni päivä paremmin.. Kunnes mokasin senkin.. Oksettava olo. Haluan vain oksentaa uudestaan ja uudestaan kaiken mitä olen lähiaikoina syönyt, vaikka tiedän ettei siitä ole hyötyä. En tiedä mitä teen kun tarpeeksi napsahtaa päässä, revin jalkani tai käteni auki, oksennan koko yön vai alan oikeasti leikkaamaan näitä paloja mun kropastani. Päässä napsuu.