keskiviikko 4. marraskuuta 2009

Päätöksiä

Olen jossain mielessä alkoholin suurkuluttaja ja minulla on tavallista suurempi riski tulla alkoholistiksi vanhemmistani johtuen.

Tätä taustaa ajatellen ja yritystäni laihduttaa ajatellen, suunnittelin olla loppu marraskuun tipattomalla. Ja jos se sujuu mallikkaasti ja ei tule mitään ihmeellistä niin jatkan sitä joulukuunkin. Katsoisi sitten miten se vaikuttaisi painooni ja yleiseen olooni.
En kuitenkaan kerro tästä tipattomasta kenellekkään muulle kuin täällä vain. Eli jos se epäonnistuu, kukaan muu ei voi tulla aukomaan päätään.

Ja tiedän että se ei ole välttämättä jonkun mielestä kovinkaan kummoista olla kk tai jopa 2kk tipattomalla, minulle se on kuitenkin on iso juttu. Minulla on tullut juoda väh. 1 siideri tai pari lasia viiniä per päivä ja siksi onkin iso juttu minulle tehdä tällainen päätös. Toivon tukea.

Ei kommentteja: