lauantai 7. marraskuuta 2009

Lauantai illan huumaa

Tämä päivä on ollut taas niin outo!
Huomaa taas millä tavalla olen normaalisti tottunut elämääni elämään: perjantaina tai lauantaina on aina ryyppybileet ja loppuviikonloppu sitten niistä toipuen ja lisäksi jos juominen tapahtuu lauantaina, ensin niitä odotetaan koko perjantain. Koko viikonloppu keskittyy siis jossain määrin alkoholin ympärille. Tämä on kuulemma aivan normaalia näin nuorella mutta itseäni tämä häiritsee.
Ja nyt on törkeä himo tota alkoholia kohtaan. Jääkaapissa poikaystävän 2litran tonkka viiniä ja haluaisin niin ottaa lasin tai pari.

Onneksi viini tosiaan ei ole minun ja kuten kerroin täälläkin, kerroin tipattomuus suunnitelmastani poikaystävälleni ja nyt kun hänelle kerroin, että haluaisin tuota viiniä ottaa niin hän kielsi. Onneksi. Koska en oikeasti edes loppujen lopuksi halua sitä. Tai oikeastaan TARVITSE on oikeampi sana. Minun tarvitsisi oppia erottamaan nämä kaksi tunnetta toisistaan niin elämäni helpottuisi huomattavasti. Mutta kuten sanottua, olen tyytyväinen siitä kiellosta. Sitä oikeastaan hain jo tällä asialla kun otin hänen kanssaan asian puheeksi. Hyvä, että hän edes ajattelee minun puolestani noin järkevästi kun en itse siihen aina pysty..

Tänään olen kuitenkin tehnyt jotain hyödyllistäkin! Olen pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja siivonnut yleisesti muutenkin kämppääni. Tämä on siis minulta suuri saavutus koska olen äärimmäisen laiska varsinaisesti siivoamaan.

Nyt katselen kaksi viikkoa vanhaa totuuden hetkeä ja juon alkoholitonta siideriä. Tarkoitus olisi nollata pää seuraavaksi pelaamalla harry potter peliä xboxilla:)

Hauskaa iltaa teille mahdollisille ja mahdottomille lukijoille ja olkaa ihmisiksi;)

Ei kommentteja: