keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Ihmetyttää



Jaksaa aina vain ihmetyttää, miksi en enää edes osaa pettyä erääseen ihmiseen. Hän mokaa aina samalla tavalla kuitenkin. Hän ei ikinä anna minun olla oma itseni, hän aina tietää paremmin kuin minä mikä minulle on parasta, miten minun pitäisi elämäni elää. On sitten kyse asunnostani, asunnon järjestyksestä, koulutuksestani, vaatteistani, seurustelukumppaneistani, ulkomaanmatkoistani, lemmikeistäni, mielipiteistäni. Mikään ei kelpaa. Ja jostain ihmeen syystä hänet päästän aina elämääni takaisin. Tyhmä kun ilmeisestikkin olen.

"You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know..

..I should know
That you're no good for me..

..We used to be
Just like twins
So in sync
The same energy
Now's a dead battery

Used to laugh (used to laugh)
Bout nothing (bout nothing)..

..I should know (I should know)
you're not gonna change (change)"
Muutama pätkä siinä Katy Perryn hot 'n cold- kappaleesta, jotka mielestäni sopivat tähän tekstiin.

Ei kommentteja: